فن کویل و رادیاتور در اصفهان

فن کویل و رادیاتور در اصفهان

واحد فن کویل (FCU) دستگاهی است که از یک کویل و یک فن برای گرم کردن یا خنک کردن اتاق بدون اتصال به کانال استفاده می کند. هوای داخلی روی سیم پیچ حرکت می کند، که هوا را قبل از بیرون راندن به داخل اتاق گرم یا خنک می کند.

آیا واحد فن کویل همانند کولر گازی است؟

مقایسه عملکرد فن کویل و کولرگازی

فن کویل ها عموماً برای کنترل دمای فضایی که در آن نصب می شوند استفاده می شوند، در حالی که کولرها جزئی از یک سیستم بزرگتر هستند و علاوه بر دما، رطوبت، تمیزی و حرکت هوا را نیز کنترل می کنند.

آیا فن کویل همان پمپ حرارتی است؟

بر خلاف تهویه مطبوع و کوره ها، واحدهای فن کویل و سیستم های پمپ حرارتی هر دو قادر به گرم کردن و خنک کردن خانه شما هستند. هر دوی آنها همچنین می توانند سطح رطوبت را در خانه شما حفظ کنند. آنها همچنین می توانند با هم با کوره و تهویه مطبوع شما یا به طور جداگانه کار کنند

فن کویل ها چقدر عمر می کنند؟

یک فن کویل با تعمیر و نگهداری منظم می تواند تا 10 یا 15 سال دوام بیاورد، اما چندین نشانه وجود دارد که نشان می دهد زمان تعویض آن فرا رسیده است.

چه تفاوتی در ویژگی‌های فن کویل و رادیاتور در اصفهان وجود دارد؟

عملکرد فن کویل‌ها دربرابر رادیاتورها بیشتر است چرا که این وسیله عملکرد پکیج و چیلر را در برمیگیرد و در جهت سرمایش و گرمایش و تهویه هوای محیط‌های مختلف از آن استفاده می‌شود.

رادیاتورها وظیفه انتقال انرژی از سیستم تولید گرمایش مرکزی را به عهده دارند و فقط در جهت گرمایش محیط به کاربرده می‌شوند.

عملکرد سیستم کنترل هوا در فن کویل و رادیاتور در اصفهان چگونه است؟

تنظیم‌ هوای رادیاتور‌ باید به صورت دستی توسط پکیج یا موتور‌خانه‌ تنظیم ‌شود. البته در کنار برخی از شوفاژ‌ها شیر ترموستات قرار دارد، که به صورت دستی می‌توان درجه‌ حرارت محیط را تنظیم نمود. علاوه بر این فن‌کویل‌ها رطوبت فضای اطراف را نیز تنظیم می‌کند. فن‌کویل‌ در واقع هم در سرمایش و گرمایش محیط اطراف کاربرد دارند اما رادیاتور‌ها فقط می‌توانند، دمای اتاق را افزایش دهند و قادر به تنظیم دمای اتاق به صورت اتوماتیک نیستند.

سیستم کنترل هوای فن‌کویل‌ اتوماتیک است، که به وسیله شیر کنترل دو راهه یا سه راهه یا با خاموش و روشن شدن فن دستگاه انجام می‌شود. برای ثابت نگه داشتن دما در این وسیله از ترموستات استفاده می‌شود. ترموستات‌ها می‌توانند آنالوگ یا دیجیتالی باشند. ترموستات به فن یا شیر کنترل فرمان می‌دهد، که با تغییر میزان آبدهی یا تغییر دور در فن دمای محیط را تنظیم کند.

فاراد تهویه یکی از بهترین متخصصان در نصب و راه اندازی فن کویل و رادیاتور در اصفهان می باشد که با سابقه بالا بدون کوچکترین نگرانی شما را در این امر یاری خواهد کرد

نمایندگی های دیگر در اصفهان

به بالای صفحه بردن
Call Now Button